TICKETS BESTELLEN

Als je tickets wilt kopen voor De Bosuil heb je een aantal mogelijkheden. Wij raden aan om tickets online via onze website te bestellen.  Kaartverkoop via deze website is voordelig, snel, veilig en heel gemakkelijk. Via het online ticketsysteem van Eventix kun je rechtstreeks via deze site tickets bestellen, afrekenen en zelf uitprinten of op je mobiel laten scannen. In een paar simpele stappen meld je je aan en binnen enkele minuten is je bestelling voltooid.
De ticketprijs die je op de website ziet staan is de prijs die je uiteindelijk afrekent voor het kaartje; er komen GEEN servicekosten meer bij!

FYSIEKE TICKETS KOPEN

Vooralsnog is het alleen mogelijk om fysieke concertkaartjes te kopen bij De Bosuil zelf.
Dit kan op dinsdag t/m vrijdag tijdens kantooruren. Bel vooraf graag even op om te controleren of er daadwerkelijk ook iemand aanwezig is.

FAQ

Kan ik mijn tickets laten scannen via een smartphone? (is printen van ticket persé nodig?)
Ja, je kunt het ticket prima op een smartphone laten zien aan de entree.
Zorg dat de verlichting van het scherm op maximaal staat en de QR-code lekker groot op het scherm zichtbaar is.

Kan ik aan de deur bij een concert ook nog tickets kopen?
Ja dit kan, houdt er wel rekening mee dat de deurprijs vaak hoger ligt dan de voorverkoopprijs en als concerten uitverkocht zijn dat er geen deurverkoop is.
Op de dag van het concert gaat ook op onze website de prijs van de dagkassa in.

Accepteren jullie cadeaukaarten?

Wij accepteren de officiële Podium Cadeaukaart. De fysieke cadeaukaart (plastic pasje) is zowel online in de voorverkoop als aan de dagkassa te gebruiken. De digitale versie hiervan is alleen in de voorverkoop te gebruiken.

Nemen jullie gekochte tickets terug?
Nee helaas niet.
We raden je aan als je tickets over hebt of niet kunt om ze te verkopen in het Facebook event of eventueel via www.ticketswap.nl.

Een concert is afgelast, wat nu?
Als een concert wordt afgelast krijg je automatisch je geld terug als je via onze website tickets voor dit concert hebt besteld. Heb je fysieke tickets gekocht bij een van onze voorverkoopadressen, stuur dan even een mailtje naar sander@debosuil.nl

Een concert wordt verplaatst, wat nu?
In dit geval blijven je gekochte tickets gewoon geldig, ben je verhinderd op de nieuwe datum, stuur dan even een mailtje naar sander@debosuil.nl

Ik heb online tickets besteld alleen ontvang ik mijn tickets niet in mijn mailbox, wat nu?
Als dit het geval is, klik dan op deze link. Hier wordt je geholpen je tickets terug te vinden!

Ik ben mijn mail kwijt met de tickets, of heb ze per ongeluk verwijderd, wat nu?
Als dit het geval is, klik dan op deze link. Hier wordt je geholpen je tickets terug te vinden!