TICKETS BESTELLEN

Als je tickets wilt kopen voor De Bosuil heb je een aantal mogelijkheden. Wij raden aan om tickets online via onze website te bestellen.  Kaartverkoop via deze website is voordelig, snel, veilig en heel gemakkelijk. Via het online ticketsysteem van Active Tickets kun je rechtstreeks via deze site tickets bestellen, afrekenen en zelf uitprinten. In een paar simpele stappen meld je je aan en binnen enkele minuten is je bestelling voltooid.
De ticketprijs die je op de website ziet staan is de prijs die je uiteindelijk afrekent voor het kaartje; er komen GEEN servicekosten meer bij!

FYSIEKE TICKETS KOPEN

Muziekcentrum De Bosuil verkoopt haar tickets ook via:

  • Music Machine, Paardestraat 11 Sittard
  • Satisfaction Recordshop, Oranje Nassaustraat 29 Heerlen
  • Sounds, Parade 66 Venlo
  • De Bosuil zelf: Vrakkerveld 2c Weert

FAQ

Kan ik mijn tickets laten scannen via een smartphone? (is printen van ticket persé nodig?)
Ja, je kunt het ticket prima op een smartphone laten zien aan de entree.
Zorg dat de verlichting van het scherm op maximaal staat en de barcode lekker groot op het scherm.

Kan ik aan de deur bij een concert ook nog tickets kopen?
Ja dit kan, houdt er wel rekening mee dat de deurprijs vaak hogen ligt dan de voorverkoopprijs en als concerten uitverkocht zijn dat er geen deurverkoop is.

Accepteren jullie cadeaukaarten?

Wij accepteren de officiële Podium Cadeaukaart. Kijk voor meer informatie over deze cadeaukaart op www.podiumcadeaukaart.nl.

Nemen jullie gekochte tickets terug?
Nee helaas niet.
We raden je aan als je tickets over hebt of niet kunt om ze te verkopen in het Facebook event of eventueel via www.ticketswap.nl.

Een concert is afgelast, wat nu?
Als een concert wordt afgelast krijg je automatisch je geld terug als je via onze website tickets voor dit concert hebt besteld. Heb je fysieke tickets gekocht bij een van onze voorverkoopadressen, stuur dan even een mailtje naar sander@debosuil.nl

Een concert wordt verplaatst, wat nu?
In dit geval blijven je gekochte tickets gewoon geldig, ben je verhinderd op de nieuwe datum, stuur dan even een mailtje naar sander@debosuil.nl

Ik heb online tickets besteld alleen ontvang ik mijn tickets niet in mijn mailbox, wat nu?
Als deze tickets niet in je spambox zijn gekomen dan is hoogstwaarschijnlijk iets misgegaan bij het invoeren van je mailadres. Bel of mail dan even naar De Bosuil en wij lossen dit graag voor je op.

Ik kan niet inloggen in mijn account van ActiveTickets?
Het zou kunnen dat je je wachtwoord bent vergeten, in dit geval kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht dit niet de reden zijn, dan raden wij aan om in te loggen in een andere browser (bijvoorbeeld een computer in plaats van je telefoon).

Ik ben mijn mail kwijt met de tickets, of heb ze per ongeluk verwijderd, wat nu?
Als dit het geval is, log dan in met jouw account via tickets.debosuil.nl/account/login.aspx en klik vervolgens rechtsboven op je emailadres en klik dan op bestelhistorie. Daar kun je je tickets opnieuw uitprinten.

Ik wil graag mijn wachtwoord veranderen, wat nu?
Als dit het geval is, log dan in met jouw account via tickets.debosuil.nl/account/login.aspx en klik vervolgens rechtsboven op je emailadres en klik dan op verander hier je wachtwoord.