Nieuwsbrief + vrijwilligersrooster CREW - De Bosuil
Vrijwilligersrooster

Vastelaovendj same! ❤️💛💚

Ben jij al klaar voor de vastelaovendj ? Alvast heel veel plezier als je het gaat vieren, en voor diegene die het ontvluchten; succes en heel veel plezier!

De Guinness en Kilkenny smaakte goed afgelopen weekend bij Remember Phil & Gary.

In maart zijn we nog op zoek naar een aantal diensten, kijken jullie even mee ?

Kijk hier naar de diensten die openstaan: online te bekijken (klik).

Waar witte vlakken staan is nog hulp gewenst. Graag zie ik je beschikbaarheid per e-mail tegemoet via ivo@debosuil.nl


Werving stop

Momenteel werken we met een poule van 120 vrijwilligers aan al onze concerten, in onze beleving is dit een mooi aantal om een goede balans te kunnen waarborgen tussen vraag en aanbod. Er lopen nog een aantal gesprekken en meedraai momenten voor potentiële nieuwe vrijwilligers. Maar buiten deze geplande afspraken hanteren we momenteel een werving stop en nemen we nu geen nieuwe vrijwilligers aan. Wél hanteren we een wachtlijst waar ik nieuwe aanmeldingen op noteer en zodra er weer ruimte is zal ik deze personen hiervoor benaderen.

Dus blijf vooral ook de fijne boodschap doorvertellen hoe leuk en fijn werken het bij De Bosuil is, maar geef daarbij ook aan dat we nu een stop hebben en met een wachtlijst werken.

Dank je!

Hier nog alle openstaande diensten van deze maand op een rijtje, kijk je even mee waar je nog uit kunt helpen?

----------------

n.v.t.

----------------

Maar kijk best voor de meest actuele bezetting hier: online (klik hier!).

Klik hier voor het online vrijwilligersrooster
Zin om weer lekker aan de slag te gaan ?
Vanuit onze kleine winterslaap komen we weer in wat drukker vaarwater en komen er weer vollere weken aan, ben jij er ook klaar voor?

Voordat we weer volop in de drukte zitten deel ik nog graag een aantal dingetjes met jullie;

  • Bij aanvang dienst graag eerst controleren of jouw werkplek ready-to-go is. Zo kom je niet voor verrassingen te staan wanneer je met je verdiende kop koffie 10 minuten voordat we open gaan naar jouw plek gaat.
  • Samen uit, samen thuis! Ben je klaar met opruimen en poetsen, maar jou collega nog niet, help nog even mee zodat we allemaal gezamenlijk aan dat verdiende drankje kunnen gaan zitten.
  • Een drankje tijdens je dienst, ja hoor geen probleem. Maar wel met mate! We zijn zeker de beroerdste niet, maar te veel alcohol is uit den boze. De coördinatoren van dienst houden hier zicht op en nemen maatregelen indien nodig.
  • Je geeft je natuurlijk altijd op voor jouw favoriete dienst waar je met veel plezier aan werkt. Echter kan een situatie vragen om een flexibele wisseling of aanpassing van diensten, de coördinator heeft hier de leiding over.
  • Natuurlijk luisteren we graag naar input en feedback die we ontvangen, maar kiezen bewust voor bepaalde werkwijzen/handelingen etc. Loop je hier tijdens avonden tegenaan, meld het bij de coördinator van dienst, maar hanteer wel de gekozen werkwijze/handeling tijdens jouw dienst.
  • Veiligheid boven alles! Zoals jullie wellicht al gezien hebben de afgelopen weken hebben we naast buiten tegenwoordig ook binnen en aantal camera's geplaatst ter verbetering van de veiligheid van onze medewerkers én bezoekers. Daarnaast kunnen we beperkt beelden oproepen wanneer er bijvoorbeeld een opstootje is geweest of iets dergelijks. Deze beelden worden niet bewaard, dit ter info.
Hierbij deel ik ook nog graag de werkinstructies. Voor velen gelukkig al bekend, maar nooit kwaad om nog eens te delen. Doe er je voordeel mee!

1. Schoonmaak

2. Muntenverkoop

3. Sfeerbeheer

4. Bar

5. Entree


Mocht je verder met vragen, opmerkingen of andere zaken zitten, schroom niet om contact met mij op te nemen. Ik ben er ook voor jou!

Ivo

ivo@debosuil.nl of 0615662089

Stager X De Bosuil

Zoals ik jullie onlangs al meegenomen heb zijn we begonnen te werken met de nieuwe planning en productie tool Stager. Voor jullie houdt dit in dat we een poos het bekende Excel rooster én de Stager planningstool naast elkaar gaan gebruiken en wanneer dit goed loopt we op een moment, nader te bepalen nog, overgaan op Stager.

Om jullie hier in mee te nemen heb ik een stappenplan gemaakt hoe je, ook nu al, in kunt loggen in de Stager omgeving en in de toekomst jullie beschikbaarheid door kunnen geven.

Stappenplan hier te downloaden: Stappenplan Stager - klik hier

Het Excel rooster is voor nu nog leidend en Stager is enkel ter inzage en kennismaking. Het omslag punt wordt later bepaald.

Jullie diensten ga ik de komende periode ook al meenemen in Stager, dus als je in de omgeving aan het kijken bent zul je hoogstwaarschijnlijk jouw diensten hier in terug zien.

De komende periode blijven we nog in een leerfase waarin we het systeem ontdekken en gaan introduceren bij alle medewerkers van De Bosuil, dus vraag ook begrip en geduld tijdens deze fase.

Mocht je wel al concrete vragen hebben of ergens niet uitkomen schroom niet om contact met me op te nemen.

Dank jullie wel!


Ivo

Stager Helpcentrum - voor al je vragen
Gastenlijst 2024

Ook voor het komende jaar hebben we al wat uitverkochte shows op de planning staan. Wil je erbij zijn ? Geef je dan nu op voor een gastenlijst ticket die je van mij ontvangt in de week voor de show. Je hebt bij deze shows dus GEEN toegang met je crew card.

Bij deze alvast een overzicht van uitverkochte shows of te verwachten uitverkochte shows;

- zaterdag 16 maart - Those Were The Days (uitverkocht)

- zondag 17 maart - Pommelien Thijs (uitverkocht)

- zaterdag 23 maart - ABBA Fever (uitverkocht)

Bij interesse stuur een bericht naar mij: ivo@debosuil.nl

Vergeet je fles niet!

Vrijdag 12 januari, tijdens de nieuwjaarsborrel, heb ik een kleinigheidje aan iedere vrijwilliger van De Bosuil aangeboden. Natuurlijk staat er ook een voor je klaar als je er helaas niet bij kon zijn.
Haal je eigen fles + dinerbon op tijdens kantooruren bij De Bosuil of wanneer je aan het werk bent via de coördinator.

Deze staat voor je klaar op kantoor; één fles + bon per vrijwilliger.

Geniet ervan!

Facebook groep CREW De Bosuil

Sluit je gerust aan bij onze FB-groep: alleen voor vrijwilligers van onze club.

Facebook Groep - De Bosuil Crew - klik hier


Adres: Vrakkerveld 2C, 6002 AZ Weert
Telefoon: +31 0495 524269