Nieuwsbrief + vrijwilligersrooster CREW - De Bosuil
Vrijwilligersrooster

April staat online

We hebben een mooi weekend gehad met goede shows van Green Crow Collective, No Prisoners, Absolutely Floyd en Mr. Moto.

Per vandaag staat ook het rooster voor april online, na de maand april gaan we daarna over naar Stager, dus tot en met april is het Excel rooster leidend!


In maart zien we nog een aantal openstaande diensten, kijken jullie even mee waar nog gaten gevuld moeten worden ?

Kijk hier naar de diensten die openstaan: online te bekijken (klik).

Waar witte vlakken staan is nog hulp gewenst. Graag zie ik je beschikbaarheid per e-mail tegemoet via ivo@debosuil.nl


Werving stop

Momenteel werken we met een poule van 120 vrijwilligers aan al onze concerten, in onze beleving is dit een mooi aantal om een goede balans te kunnen waarborgen tussen vraag en aanbod. Er lopen nog een aantal gesprekken en meedraai momenten voor potentiële nieuwe vrijwilligers. Maar buiten deze geplande afspraken hanteren we momenteel een werving stop en nemen we nu geen nieuwe vrijwilligers aan. Wél hanteren we een wachtlijst waar ik nieuwe aanmeldingen op noteer en zodra er weer ruimte is zal ik deze personen hiervoor benaderen.

Dus blijf vooral ook de fijne boodschap doorvertellen hoe leuk en fijn werken het bij De Bosuil is, maar geef daarbij ook aan dat we nu een stop hebben en met een wachtlijst werken.

Dank je!

Hier nog alle openstaande diensten van deze maand op een rijtje, kijk je even mee waar je nog uit kunt helpen?

----------------

n.v.t.

----------------

Maar kijk best voor de meest actuele bezetting hier: online (klik hier!).

Klik hier voor het online vrijwilligersrooster
Lekker bezig!

Graag blijf ik jullie up-to-date houden met laatste ontwikkelingen een informatie die jullie aangaat;

  • Ik zie, gelukkig maar heel zelden, nog vrijwilligers trots rondlopen met een oud Bosuil logo crew shirt tijdens avonden. Graag wil ik deze vrijwilligers verzoeken deze oude shirts NIET meer te dragen, we hebben al een hele poos een nieuw logo en daar horen ook nieuwe polo's bij. Dank je wel.
  • Het kan voorkomen dat ik vraag om diensten in te perken gezien tegenvallende voorverkoop. Dit vraag ik specifiek uit bij de al ingeplande vrijwilligers om gezamenlijk tot een oplossing te komen en anders maak ik een keuze op basis van geplande diensten/aantal diensten per maand.
  • Afgelopen zaterdag hebben we met de hardcups gewerkt, zonder recycle tokens. Dit gaan we de komende periode nog vaker uittesten hoe dit verloopt om daarna tot een conclusie te komen of we mét of zonder tokens zullen werken.
  • Natuurlijk luisteren we graag naar input en feedback die we ontvangen, maar kiezen bewust voor bepaalde werkwijzen/handelingen etc. Loop je hier tijdens avonden tegenaan, meld het bij de coördinator van dienst, maar hanteer wel de gekozen werkwijze/handeling tijdens jouw dienst.
Hierbij deel ik ook nog graag de werkinstructies. Voor velen gelukkig al bekend, maar nooit kwaad om nog eens te delen. Doe er je voordeel mee!

1. Schoonmaak

2. Muntenverkoop

3. Sfeerbeheer

4. Bar

5. Entree


Mocht je verder met vragen, opmerkingen of andere zaken zitten, schroom niet om contact met mij op te nemen. Ik ben er ook voor jou!

Ivo

ivo@debosuil.nl of 0615662089

Stager X De Bosuil

Ik heb al vanuit meerdere van jullie fijne geluiden ontvangen over de nieuwe planningstool Stager, goed om te horen! We gaan dus tot en met april 2024 nog werken met zowel het Excel rooster en daarnaast zal ik de planningstool al gaan vullen. Vanaf mei 2024 gaan we dus volledig over naar Stager.

Om jullie hier in mee te nemen heb ik een stappenplan gemaakt hoe je, ook nu al, in kunt loggen in de Stager omgeving en in de toekomst jullie beschikbaarheid door kunnen geven.

Stappenplan hier te downloaden: Stappenplan Stager - klik hier

Het Excel rooster is voor nu nog leidend en Stager is enkel ter inzage en kennismaking. Per mei 2024 gaan we over naar Stager.

Jullie diensten ga ik de komende periode ook al meenemen in Stager, dus als je in de omgeving aan het kijken bent zul je hoogstwaarschijnlijk jouw diensten hier in terug zien.

De komende periode blijven we nog in een leerfase waarin we het systeem ontdekken en gaan introduceren bij alle medewerkers van De Bosuil, dus vraag ook begrip en geduld tijdens deze fase.

Mocht je wel al concrete vragen hebben of ergens niet uitkomen schroom niet om contact met me op te nemen.

Dank jullie wel!


Ivo

Stager Helpcentrum - voor al je vragen
Gastenlijst 2024

Ook voor het komende jaar hebben we al wat uitverkochte shows op de planning staan. Wil je erbij zijn ? Geef je dan nu op voor een gastenlijst ticket die je van mij ontvangt in de week voor de show. Je hebt bij deze shows dus GEEN toegang met je crew card.

Daarnaast wil ik je ook vragen om zelf in de gaten te houden voor welke show je een gastenlijst ticket nodig hebt en dit NIET op de avond zelf nog via de coördinator van dienst te 'proberen'. Je bent zelf verantwoordelijk om tijdig een ticket te bemachtigen en OP=OP. We proberen dit altijd tijdig te communiceren.

Bij deze alvast een overzicht van uitverkochte shows of te verwachten uitverkochte shows;

- zaterdag 16 maart - Those Were The Days (uitverkocht)

- zondag 17 maart - Pommelien Thijs (uitverkocht)

- zaterdag 23 maart - ABBA Fever (uitverkocht)

- vrijdag 6 december - The Fortunate Sons (uitverkocht)

Bij interesse stuur een bericht naar mij: ivo@debosuil.nl

Vergeet je fles niet!

Vrijdag 12 januari, tijdens de nieuwjaarsborrel, heb ik een kleinigheidje aan iedere vrijwilliger van De Bosuil aangeboden. Natuurlijk staat er ook een voor je klaar als je er helaas niet bij kon zijn.
Haal je eigen fles + dinerbon op tijdens kantooruren bij De Bosuil of wanneer je aan het werk bent via de coördinator.

Deze staat voor je klaar op kantoor; één fles + bon per vrijwilliger.

Geniet ervan!

Facebook groep CREW De Bosuil

Sluit je gerust aan bij onze FB-groep: alleen voor vrijwilligers van onze club.

Facebook Groep - De Bosuil Crew - klik hier


Adres: Vrakkerveld 2C, 6002 AZ Weert
Telefoon: +31 0495 524269