Nieuwsbrief + vrijwilligersrooster CREW - De Bosuil
Vrijwilligersrooster

Wat een lekker weekend hebben we achter de rug! ☀️

Crazy Little Things & These Wicked Rivers zorgden voor een gezellig weekend, dank aan allen die gewerkt hebben!

Goed om te zien dat jullie de weg naar Stager al goed weten te vinden, mei vult zich langzaamaan vol. Kijk je nog even mee waar je nog een dienst kan vullen ?

Ik wil graag nogmaals aangeven via deze weg dat wanneer je je beschikbaarheid doorgeeft dit niet direct betekend dat je ook daadwerkelijk die dienst krijgt. Afhankelijk van het aantal opgaven en het aantal diensten kan het zijn dat ik helaas iemand teleur moet stellen, natuurlijk probeer ik zo goed mogelijk met ieders voorkeuren rekening te houden.

Kom je er niet helemaal uit met Stager, laat het me weten en ik kijk graag met je mee.

Hier nog alle openstaande diensten van de komende periode op een rijtje, kijk je even mee waar je nog uit kunt helpen?

----------------

Zaterdag 4 mei - Portland

  • 2x entree/gastenlijst
  • 2x muntenverkoop
  • 1x scanner
  • 1x sfeerbeheer

----------------

Log hier in op Stager en check welke diensten er nog openstaan
Stager X De Bosuil

KLIK HIER VOOR HET STAGER STAPPENPLAN

  1. Vanaf vorige week zijn we begonnen met het vullen van de maand mei in Stager. Je beschikbaarheid nog niet doorgegeven, wacht niet langer voordat de planning vol zit!
  2. De planning wordt 1,5/2 maanden vooruit open gezet zodat je je daar op in kan schrijven, zelfde werkwijze met het huidige Excel rooster.
  3. Geef je beschikbaarheid tijdig door d.m.v. het aanvinken van de beschikbare datums én voorkeur diensten. Zie stap 4 in stappenplan onder ''2. Beschikbaarheid doorgeven.''
  4. Voorkeuren/beschikbaarheid aangeven wil niet direct zeggen dat je deze voorkeur ook daadwerkelijk ingepland wordt. Hierin proberen we een zo sterk mogelijke planning neer te zetten met inachtneming de gevraagde twee keer werken per maand.
  5. Als je een dienst toegewezen hebt gekregen ontvang je hiervan per e-mail een bevestiging, zie stap 5 in stappenplan onder ''2. Beschikbaarheid doorgeven.''
  6. Je kunt vooraf alleen inzien wie er al ingepland staan, maar nog niet welke dienst deze persoon heeft, wel wanneer je daadwerkelijk zelf ingepland bent, zie punt 5 stappenplan.

Openstaande vragen bij Stager

  1. maandelijkse inzicht in totale planning (zoals Excel rooster)
  2. contactlijst alle vrijwilligers, nu nog hier terug te vinden
  3. één inlog voor beide omgevingen (geldt voor coördinatoren)
  4. meer informatie delen richting vrijwilligers (verwacht aantal bezoekers)

Stappenplan hier te downloaden: Stappenplan Stager - klik hier

Mocht je wel al concrete vragen hebben of ergens niet uitkomen schroom niet om contact met me op te nemen.

Dank jullie wel!


Ivo

Log hier in op jouw eigen planningsomgeving!

Hoe gaan we Stager gebruiken bij de entree ? 📱

Zoals bekend gaan we Stager ook gebruiken voor onze ticketverkoop wat ook betekend dat we bij de entree tickets gaan scannen, verkopen via de deurverkoop én gasten ontvangen via Stager. Hiervoor krijgen we ook nieuwe scan telefoons die allemaal de Stager app hebben waarmee je kunt scannen en gasten aanmelden.

Daarom deel ik hier graag wat handige handleidingen voor deze stappen, met als volgt;

  1. Tickets scannen bij de entree, meer informatie klik hier. Of lees hier het handige stappenplan eens door, klik hier.(deze zal ik ook fysiek bij de entree neerleggen).
  2. Deurverkoop via laptop in frontoffice, meer informatie klik hier.
  3. Gasten ontvangen en afvinken in het systeem, meer informatie klik hier.


We hebben de scan app al uitvoerig getest en zullen dit uiteraard ook de komende periode goed blijven monitoren om ervoor te zorgen dat jullie er zo goed mogelijk mee kunnen werken.

Alvast dank voor jullie medewerking en mochten er vragen zijn dan horen we dat graag.

Benieuwd naar Stager, klik hier!
Gehoorbescherming 🎧

Ben zuinig op je oren! 2e datum toegevoegd!

Na onderzoek en overleg hebben we een partij gevonden die op locatie op maat gemaakte gehoorbescherming kan aanbieden. Heb je nog geen persoonlijke en op maat gemaakte gehoorbescherming, dan wacht niet langer!

We hebben een eerste ronde gepland en na inventarisatie willen we kijken of er nog een extra ronde gepland moet worden.

  • Datum 1: Donderdag 2 mei tussen 10:00 en 12:00 aanmeet moment 1 @ De Bosuil
  • Datum 2:Donderdag 30 mei tussen 15:00 en 16:30 aanmeet moment 2 @ De Bosuil
  • Productie/levertijd bedraagt tussen de 3-5 weken
  • Vooraf aanmelden bij mij tot uiterlijk 29 april.
  • Eigen bijdrage € 49,- (het overige wordt door De Bosuil bekostigd)
  • We werken samen met Hearings, meer informatie vind je hier.

Doe er je voordeel mee!

Gratis eredivisie basketbal zien ?

Wil jij een keer eredivisie basketbal in Weert zien, kom dan gratis naar de wedstrijd op woensdagavond 1 mei 2024.

BAL Weert heeft ons uitgenodigd om te komen kijken naar de wedstrijd van Heren 1 in de BNXT League;

  • BAL Weert - Hubo Limburg United
  • woensdagavond 1 mei 2024
  • Aanvang wedstrijd 20:00 uur
  • Sporthal Boshoven
  • Gratis entree voor De Bosuil vrijwilligers + partner en kinderen
  • Aanmelden via de link hieronder.
  • Beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Leuk initiatief van onze buren en zou leuk zijn als we met een grote afvaardiging aanwezig zijn!

Mede mogelijk gemaakt door onze eigen Patricia Weijgerse 😉.

Aanmeldlink BAL wedstrijd
Facebook groep CREW De Bosuil

Sluit je gerust aan bij onze FB-groep: alleen voor vrijwilligers van onze club.

Facebook Groep - De Bosuil Crew - klik hier


Adres: Vrakkerveld 2C, 6002 AZ Weert
Telefoon: +31 0495 524269