We zijn al een poosje aan het werk met Stager en zijn trapsgewijs overgestapt op de verschillende mogelijkheden van het systeem.
Zo zijn we eerst begonnen met de productietool, daarna de planningstool en als laatste zijn we vanaf mei volledig om met ook de tickets.
Ondanks dat we pas van een korte samenwerking mogen spreken durf ik wel te stellen dat we in zijn algemeenheid goed van start zijn gegaan en deze switch nagenoeg vlekkeloos is verlopen. Daarvoor wil ik ook mijn dank uitspreken naar jullie allemaal, het systeem is immers zo goed als de gebruikers die het gebruiken.
Natuurlijk zijn we er ook nog lang niet en blijven we ontzettend hard (samen) werken aan de verdere implementatie van Stager bij De Bosuil.
Een aantal punten die voor ons nog openstaan bij Stager of waar we zelf nog mee aan de slag gaan zijn;
- meer inzage openstaande diensten voor vrijwilligers.
- meer mogelijk om informatie per dienst te delen met vrijwilligers.
- meer inzage in planning voor vrijwilligers.
- systeem blijven vullen zodat we er optimaal gebruik van kunnen maken.
- in overleg met Stager verbeteringen aan blijven dragen.
- en nog meer lopende punten en verbeteringen....
Natuurlijk is ook jullie feedback van harte welkom en daarom willen we ook op termijn het net op gaan halen bij de grote groep gebruikers. In welke vorm en op welk moment is nu nog niet duidelijk. Daar komen we nog op terug.
Maar mocht je nu al brandende vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dat uiteraard graag.