Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk onze veelgestelde vragen hieronder of je vraag ertussen staat!

Kan ik mijn tickets laten scannen via een smartphone? (is printen van ticket persé nodig?)

Je kunt het ticket prima op een smartphone laten zien aan de entree.
Zorg dat de verlichting van het scherm op maximaal staat en de QR- of bar-code lekker groot op het scherm zichtbaar is.

Kan ik aan de deur bij een concert ook nog tickets kopen?

Ja dit kan, houdt er wel rekening mee dat de deurprijs hoger ligt dan de voorverkoopprijs. Wanneer een concert uitverkocht is is er geen deurverkoop.
Op de dag van het concert gaat ook op onze website de prijs van de dagkassa in.

Accepteren jullie cadeaukaarten?

Wij accepteren de officiële Podium Cadeaukaart. Het is alleen momenteel niet mogelijk om via onze website je podiumcadeaukaart te gebruiken. Wil je je saldo van je podiumcadeaukaart gebruiken? Stuur dan even een mailtje naar ankie@debosuil.nl , vermeld hierbij om welk concert het gaat. Mocht het ticket duurder zijn dan het saldo op de cadeaukaart, dan ontvang je een betaalverzoek.

Onze ticketprovider is bezig met een implementatie van de podiumcadeaukaart, dus in de toekomst kun je deze pas wel online gebruiken.

Nemen jullie gekochte tickets terug?

Nee helaas niet.
TicketSwap
is onze officiële partner.
Als je om welke reden dan ook niet aanwezig kunt zijn bij ons evenement, gebruik dan TicketSwap om je ticket aan een andere enthousiaste concertfan te verkopen!

Een concert is afgelast of verplaatst, wat nu?

Als een concert wordt afgelast krijg je automatisch je geld terug als je via onze website tickets voor dit concert hebt besteld. Heb je fysieke tickets gekocht bij een van onze voorverkoopadressen, stuur dan even een mailtje naar ankie@debosuil.nl

Wordt een concert verplaatst? In dit geval blijven je gekochte tickets gewoon geldig, je ontvangt hierover een mailtje op het mailadres waar je tickets mee besteld zijn.

Ik heb online tickets besteld alleen ontvang ik mijn tickets niet in mijn mailbox, wat nu?

Als dit het geval is, klik dan op deze link. Hier wordt je geholpen je tickets terug te vinden!

Ik ben mijn mail kwijt met de tickets, of heb ze per ongeluk verwijderd, wat nu?

Als dit het geval is, klik dan op deze link. Hier wordt je geholpen je tickets terug te vinden!

Hoe kan ik aan kaartjes komen als het concert is uitverkocht?

Wij houden geen tickets apart voor uitverkochte concerten, op is ook echt op in dit geval. We raden aan om TicketSwap in de gaten te houden.
TicketSwap is onze officiële partner en hiermee kun je veilig en eerlijk je tickets verkopen én kopen.

Kan ik tickets reserveren?

Nee helaas niet, je kan online via onze website je kaartjes kopen of fysiek bij ons tijdens concerten of op kantoor.

Hoe betaal ik mijn drankje, met consumptiemunten?

Bij De Bosuil werken we met consumptiemunten voor het afrekenen van je drankjes. Deze munten kun je eenvoudig kopen bij onze muntenautomaten (PIN-only). Let op: creditcards worden door deze automaten niet geaccepteerd.

Daarnaast kun je in de zaal bij het muntenloket ook consumptiemunten kopen. Hier kun je zowel met cash als met pin betalen.

Nieuw is dat je jouw drankje direct met pin kunt afrekenen, zonder dat je hiervoor consumptiemunten nodig hebt. Dit is momenteel alleen mogelijk aan de bar in de zaal. Vanaf het nieuwe jaar (januari) breiden we deze mogelijkheid uit naar alle barren. Tegelijkertijd gaan we vanaf januari gefaseerd over naar een systeem zonder consumptiemunten.

In de overgangsperiode kun je nog steeds consumptiemunten kopen, en deze blijven geruime tijd geldig en inwisselbaar.

Momenteel is er 1 soort consumptiemunten geldig:
(de groene (glitter/breekmunten) is onze huidige munt)

Hoe zit het met parkeren + garderobe?

Bij De Bosuil kun je gratis parkeren op het sportpark, tevens hebben we een garderobe waar je gratis je jas kunt ophangen.

Mag ik fotograferen of filmen tijdens het concert?

Je mag foto's of filmpjes maken met je mobiele telefoon. Professionele apparatuur (verwisselbare lenzen) is niet toegestaan tenzij je daar toestemming voor hebt. Hiervoor kun je een mailtje sturen naar info@debosuil.nl

Hebben jullie zitplaatsen?

Nee, we hebben geen zitplaatsen. Al onze concerten zijn sta concerten tenzij we dit van tevoren aangeven. Mocht je slecht ter been zijn, dan kun je aan een van onze vrijwilligers een barkruk vragen (op=op). We doen niet aan reserveringen m.b.t. barkrukken en kunnen ook niet garanderen dat er voor iedereen een barkruk aanwezig is. Het is helaas niet toegestaan (i.v.m. veiligheid) om een eigen zitvoorziening mee te nemen, rolstoelen of rollators zijn een uitzondering en wel toegestaan.

Is De Bosuil toegankelijk voor mensen in een rolstoel of mindervaliden bezoekers?

De Bosuil is toegankelijk voor bezoekers in een rolstoel of mindervaliden bezoekers. We beschikken in ons pand ook over een aangepast toilet voor mindervaliden of rolstoelgebruikers. De concerten in ons podium zijn sta-concerten (tenzij anders vermeld). Dit betekent dat er geen zit-mogelijkheden zijn. Een rolstoel of rollator is uiteraard toegestaan.

Ben je slecht ter been en wil je gebruik maken van een barkruk? Vraag dan bij binnenkomst van het concert aan een van onze vrijwilligers naar een barkruk. We doen niet aan reserveringen m.b.t. barkrukken en kunnen ook niet garanderen dat er voor iedereen een barkruk aanwezig is. Het is helaas niet toegestaan (i.v.m. veiligheid) om een eigen zitvoorziening mee te nemen.

Meer bezoekersinfo

Placeholder for FAQ Header kopieFAQ Header kopie

Veelgestelde vragen

Placeholder for Schermafbeelding 2022 06 23 om 13 24 05Schermafbeelding 2022 06 23 om 13 24 05

Contact

Contactgegevens van De Bosuil

Placeholder for 46700216245 0711cb2134 o46700216245 0711cb2134 o

Blijf op de hoogte

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief of Whatsapp service

Meer bezoekersinfo

Nooit meer een
optreden missen!

Ontvang programma updates en belangrijk
nieuws in je mailbox of whatsapp

Laatste nieuws

Meer nieuws

Zoek in programma

Kies een type of genre

Kies een maand